تماس با ما
پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۱۱:۳۱:۵۷
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ 
  • تعداد بازدید : 2752
  • کد خبر : ۵۴۵۷
انتصاب رئیس روابط كار و مددكاری اجتماعی شركت نفت و گاز اروندان
طی حکمی از سوی آقای سعید ابراهیمی، مدیر منابع انسانی شرکت نفت و گاز اروندان،  پيمان بوعلی به سمت رئیس روابط كار و مددكاری اجتماعی این شرکت منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان متن حکم به این شرح است:

جناب آقای پیمان بوعلی

با سلام؛
احتراماً، بدينوسيله از تاريخ اين حكم، جنابعالي به عنوان رئيس روابط كار و مددكاري اجتماعي منصوب مي گرديد. ضروری است ظرف مدت یک ماه گزارشی از وضع موجود تهیه و ارائه نمایید. اميد است با نهايت جديت در انجام وظايف محوله ذيل كه بخشي از شرح وظايف جنابعالي است، موفق و مؤيد باشيد.

1- ارزيابي، راهبري و تأييد طرح هاي پيشنهادي مرتبط با بهبود محيط كار و شرايط كار كه از سوي مسئولين قسمت هاي مختلف ارائه مي گردد.
2- حصول اطمينان از صحت اجرای مقررات در واحد زيرمجموعه .
3- تهيه برنامه جهت بازديد منظم و مرتب از كليه واحدها و مناطق عملياتي شركت،مذاكره و تبادل نظر با مسئولان و رؤساي مختلف بمنظور بهبود محيط و شرايط كار.
4- مشاركت و هماهنگي با واحدهاي روابط كار و مددكاري اجتماعي شركت ها/مديريت هاي تابعه شركت ملي نفت ايران پيرامون موضوعات مشترك.
5- اجراي اقدامات مرتبط با دستورالعمل طرح تأمين آتيه كاركنان در سطح شركت.
6- ارائه نظرات مشورتي و راهنمايي لازم به كاركنان شركت در صورت لزوم،آگاه نمودن كاركنان از خدمات و مزايايي كه شركت براي رفاه كاركنان اقدام نموده و يا در بـرنامه هاي آينده در نظر گرفته شده است،حصول اطمينان از بهره مندي كاركنان از امكانات رفاهي.
7- رسيدگي به شكايات،نظرات و پيشنهادات واحدها و كاركنان در خصوص مسائل مرتبط با روابط كار ومددكاري اجتماعي و ارائه گزارش به مديريت منابع انساني.
8- تنظيم و اعمال سياست هاي مديريت نظام پرداخت وام هاي اضطراري.
9- ارتباط با مراكز خدمات مشاوره اي صنعت نفت.

فرصت را مغتنم شمرده از زحمات سركار خانم مژگان رجبي در طـول دوره سرپرستي واحـد مذكور تشكر و قدرداني مي نمايد.

سعید ابراهیمی

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.0.9.0
    V6.0.9.0