Contact us
Sunday, April 28, 2024
  • time : 9:29:44
  • Date : Sat Dec 09, 2023
  • item visited : 636
  • news code : 9270
انتصاب سرپرست اداره بازرسی فنی و حفاظت از خوردگی فلزات شركت نفت و گاز اروندان

با صدور حکمی از سوی مهندس عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت وگاز اروندان، آقای ایمان اعتماد به عنوان سرپرست اداره بازرسی فنی و حفاظت از خوردگی فلزات این شرکت منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، متن حکم به این شرح است:


جناب آقای مهندس ایمان اعتماد

 

باسلام،

نظر به مراتب تعهد، شایستگی، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان « سرپرست اداره بازرسی فنی و حفاظت از خوردگی فلزات شرکت نفت و گاز اروندان» منصوب می شوید، امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از توانمندی های نیروهای متعهد و متخصص آن واحد در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.

با توجه به اهمیت و حساسیت امر بازرسی و کنترل کیفی در پایداری و استمرار تولید، موارد ذیل در حیطه مسئولیت های جنابعالی مورد تأکید است؛

·  برنامه ریزی و توسعه فعالیت ها در حوزه پایش وضعیت خوردگی با بکارگیری روش های مرسوم و پیشرفته و با هدف به حداقل رساندن نرخ خوردگی و افزایش چرخه عمر تأسیسات فرآورشی.

·  نظارت مستمر بر فعالیت های زیرمجموعه از طریق پایش و کنترل شاخص های کلیدی عملکرد و بررسی گزارش های دوره ای و ارائه بازخورد با هدف افزایش کارایی نیروی انسانی.

·  پیگیری و گسترش امور مربوط به بازآموزی و آموزش به منظور افزایش و بروزرسانی مهارتهای تخصصی و دانش فنی نیروی انسانی. 

·  جذب و توانمندسازی نیروی انسانی و رسیدگی به امور ایشان در راستای تقویت روحیه و ایجاد انگیزه با تکیه بر اصول شایسته سالاری عدالت محوری و جانشین پروری.

·  حصول اطمینان از رعایت الزامات فنی مرتبط در مراحل مهندسی و طراحی- بازرسی ساخت و تأمین کالا و همچنین اجرای پروژه های مؤثر بر تولید از طریق نظارت بر فعالیت مشاورین بازرسان شخص ثالث سازندگان و پیمانکاران حسب مورد به صورت نظارت مستقیم یا عالیه.

·  بررسی تدوین و یکپارچه سازی رویه ها و دستورالعمل های پرکاربرد بازرسی و حفاظت فنی مطابق با استانداردهای داخلی و بین المللی و با تکیه بر مدیریت دانش.

·  توسعه سازوکار بازرسی بر مبنای ریسک (RBI) و بهره گیری از روش های بازرسی غیرمخرب پیشرفته و غیرمداخله ای با رویکرد ارزیابی و تثبیت قابلیت سرویس دهی (FFS) ادوات و تجهیزات تولیدی.

·  تدوین - بروزآوری و اجرای برنامه های مستمر کوتاه مدت و بلند مدت جهت پایش و بازرسی خطوط لوله و با هدف استقرار سامانه مدیریت انسجام خطوط لوله (PIMS).

·  مشارکت در برنامه ریزی تعمیرات اساسی و ساماندهی و کنترل بخش های کیفی جهت اعتباربخشی به گواهینامه های بازرسی پس از انجام تعمیرات اساسی واحدهای فرآورشی.

·  همکاری و تعامل تنگاتنگ با تمامی مدیریت ها، ادارات در راستای تحقق روزافزون اهداف راهبردی شرکت نفت و گاز اروندان.

در پایان از تلاش های جناب آقای شاهرخ عبدالله پور در دوران تصدی این مسئولیت، تشکر و قدردانی می شود.

 

            عبدالله عذاری اهوازی

Average :  4.67 |  Submitted :  3

Tags

    6.0.9.0
    V6.0.9.0