Contact us
Friday, March 29, 2024
  • Date : Tue Oct 22, 2019
در نشست پیش بینی تولید شركت نفت و گاز اروندان عنوان شد؛ تحقق 100 درصدی برنامه تولید

جلسه پیش بینی تولید در نیمه دوم سال ۱۳۹۸ میادین شرکت نفت و گاز اروندان با حضور مدیر عامل این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مدیرعامل این شرکت ضمن ارج نهادن به تلاش های انجام شده در خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی توسط ستاد اربعین صنعت نفت جنوب از کلیه همکاران دست اندکار به ویژه پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان تقدیر کرد.

ایشان با ابراز خرسندی از عملکرد فنی و عملیاتی شرکت در راستای تولید پایدار، گفت: خوشبختانه موفق شدیم در نیمه نخست سال جاری در صورتی که هیچ گونه کاهش تکلیفی تولید نفت برای شرکت نفت و گاز اروندان پیش بینی نشده است، ۱۰۰ درصد برنامه تولید را محقق سازیم که این مهم میسر نمی شد جز با روحیه جهادی و تعامل دانش محور بین بخش های مختلف سازمان.
مهندس جهانگیر پورهنگ با بیان اینکه در چند روز گذشته فرایند تحویل و تحول میدان آزادگان جنوبی به عنوان پیچیده ترین میدان غرب کارون از نظر جغرافیایی و ساختار مخازن، انجام پذیرفته است، افزود: ظرفیت های شرکت نفت و گاز اروندان از منظر سرمایه های انسانی، تجارب عملیاتی و بومی سازی دانش فنی در حد مطلوب ارزیابی می شود بنابراین ما آمادگی پذیرش مسئولیت راهبری سایر میادین حوزه غرب کارون را داریم.
در ادامه، آخرین وضعیت مخازن میادین دارخوین,جفیر و آزادگان جنوبی بررسی و پس از ارائه گزارش پیش بینی تولید، راهکارهای پیشنهادی جهت تداوم تولید صیانتی از مخازن و تداوم آن ارائه گردید. 

Average :  3.50 |  Submitted :  2

Tags

    6.0.9.0
    V6.0.9.0